Radovanović, Nebojša and Tomić, Bojan and Vasojević, Nena (2022) Prednosti i nedostaci onlajn nastave sa osvrtom na versku nastavu. In: Vizantijsko-slovenska čtenija. 5 : zbornik radova sa istoimene Međunarodne naučne konferencije, koja je održana 13. novembra 2021. godine na Univerzitetu u Nišu. Centar za vizantijsko-slovenske studije Univerziteta u Nišu : Međunarodni centar za pravoslavne studije : Centar za crkvene studije, Niš, pp. 247-254. ISBN 978-86-80136-27-1
Text
16. Rdovanovic, Tomic, Vasojevic, 2022.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Svedoci smo brojnih istraživanja i teorijskih razmatranja, kako kod nas tako i u svetu, koja se bave analizom onlajn učenja. Pregled relevantne literature ukazuje na to da je pojava pandemije Covid-19 uslovila povećan broj radova iz ove oblasti, učestaliju primenu onlajn modela, kao i povećan broj termina koji definišu ovaj model učenja. I pored porasta zastupljenosti onlajn modela u obrazovnom procesu i upotrebe digitalnih medija često nailazimo na nedoumice po pitanju tog modela nastave. Ovim radom želeli smo da predstavimo prednosti i nedostatke onlajn nastave sa fokusom na realizovanje verske nastave u onlajn prostoru.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | onlajn nastava, školstvo, verska nastava, digitalizacija, učenici. |
Institutional centre: | Centre for sociological research and anthropological research |
Depositing User: | Vesna Jovanović |
Date Deposited: | 30 Sep 2022 15:02 |
Last Modified: | 07 Dec 2023 20:17 |
URI: | http://iriss.idn.org.rs/id/eprint/1067 |
Actions (login required)
View Item |