Vujović, Slavoljub and Bjeljac, Željko (2023) Specifičnosti turističke ponude: proizvod ili usluga. Ekonomski vidici, XXVIII (1-2). pp. 69-90. ISSN 0354-9135
Text
Rad Ekonomski-vidici-1-2-jun-2023-2-23.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (642kB) |
Abstract
Sa stanovišta poimanja osnovnih činilaca turizma, odnosno turističke ponude, posebno je interesantno pitanje: da li se radi o proizvodu ili usluzi (misli se na ono što turisti plaćaju). Ako se ne razumeju osnovni činioci neke pojave, ili procesa, kako onda pisati razne pisanije i izvoditi zaključke o toj pojavi, ovakve ili onakve, otvarajući vrata raznim nelogičnostima prisutnim u literaturi o turizmu. Šta proizvode veliki turoperatori, koji, na primer u vlasništvu imaju više aviona nego pola zemalja u svetu? Shodno njihovim promotivnim aktivnostima, i zahvaljujući informaciono-komunikacionim tehnologijama poznato je šta nude i kakve prihode ostvaruju. Interdisciplinarno istraživanje bazirano na analizi literature, usmereno je ka traženju odgovora na pitanje: da li se radi o proizvodu ili usluzi, kada je reč o turističkoj ponudi?
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | turizam, turistička ponuda, turistička usluga |
Institutional centre: | Centre for economic research |
Depositing User: | Srđan Jurlina |
Date Deposited: | 27 Nov 2023 11:53 |
Last Modified: | 27 Nov 2023 11:53 |
URI: | http://iriss.idn.org.rs/id/eprint/1630 |
Actions (login required)
View Item |