Specifičnosti turističke ponude: proizvod ili usluga

Vujović, Slavoljub and Bjeljac, Željko (2023) Specifičnosti turističke ponude: proizvod ili usluga. Ekonomski vidici, XXVIII (1-2). pp. 69-90. ISSN 0354-9135

[img] Text
Rad Ekonomski-vidici-1-2-jun-2023-2-23.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (642kB)

Abstract

Sa stanovišta poimanja osnovnih činilaca turizma, odnosno turističke ponude, posebno je interesantno pitanje: da li se radi o proizvodu ili usluzi (misli se na ono što turisti plaćaju). Ako se ne razumeju osnovni činioci neke pojave, ili procesa, kako onda pisati razne pisanije i izvoditi zaključke o toj pojavi, ovakve ili onakve, otvarajući vrata raznim nelogičnostima prisutnim u literaturi o turizmu. Šta proizvode veliki turoperatori, koji, na primer u vlasništvu imaju više aviona nego pola zemalja u svetu? Shodno njihovim promotivnim aktivnostima, i zahvaljujući informaciono-komunikacionim tehnologijama poznato je šta nude i kakve prihode ostvaruju. Interdisciplinarno istraživanje bazirano na analizi literature, usmereno je ka traženju odgovora na pitanje: da li se radi o proizvodu ili usluzi, kada je reč o turističkoj ponudi?

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: turizam, turistička ponuda, turistička usluga
Institutional centre: Centre for economic research
Depositing User: Srđan Jurlina
Date Deposited: 27 Nov 2023 11:53
Last Modified: 27 Nov 2023 11:53
URI: http://iriss.idn.org.rs/id/eprint/1630

Actions (login required)

View Item View Item