Zafirović, Jovana and Lazarević, Asja (2017) Blokada u kontekstu Bolonjskih reformi. In: Blokada Filozofskog fakulteta 2014. godine. Sociološko udruženje Srbije i Crne Gore : Institut za sociološka istraživanja, Filozofski fakultet, Beograd, pp. 29-52. ISBN 978-86-918053-2-6
Text
JZafirovic_Blokada_Filozofskog_fakulteta_2014.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
U radu je analizirana veza između blokade rada Filozofskog fakulteta i uslova studiranja u Bolonjskom režimu na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Na osnovu analize Zakona o obrazovanju, Statuta Filozofskog fakulteta kao i Bolonjske deklaracije ispitan je institucionalni okvir u kojem se blokada rada odigrala i način na koji su Zakon i Statut harmonizovani s Bolonjskom deklaracijom. Na osnovu kvalitativnih podataka dobijenih istraživanjem percepcija o blokadi, ispitani su stavovi studenata koji su učestovali u blokadi i onih koji su bili protiv nje, kao i njihovih profesora. Analizirane su percepcije studenata i profesora o uslovima studiranja na Filozofskom fakultetu, kako bi se utvrdila veza između ovih uslova i same blokade. Poseban akcenat stavljen je na poređenje stavova blokadera i antiblokadera, studenata i profesora, kao i profesora i upravnika odeljenja, kako bi se utvrdile razlike u stavovima između ovih grupa.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | obrazovni sistem, Bolonjska deklaracija, uslovi studiranja, Zakon o visokom obrazovanju, ESPB bodovi, educational system, Bologna Declaration, conditions of studying, Higher Education Act, ECTS credits. |
Institutional centre: | Centre for political research and public opinion |
Depositing User: | Vesna Jovanović |
Date Deposited: | 22 Dec 2021 22:05 |
Last Modified: | 22 Dec 2021 22:05 |
URI: | http://iriss.idn.org.rs/id/eprint/662 |
Actions (login required)
View Item |