Stanojević, Petra (2025) Модерни уговори, трансфер имиџа и кауза – анализа уговора о спонзорству. Зборник радова Правног факултета Нови Сад, 59 (1). pp. 351-376. ISSN 0550-2179
![]() |
Text
Petra Stanojević.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (593kB) |
Abstract
Рад се бави анализом специфичних уговора који се закључују с маркетиншком намером - намером трансфером имиџа на уму. Уіовор о спонзорству је интересантан јер су економски интереси сауоіоворника тј. сврха уласка у уіовор толико изражени да диктирају начин на који уіовор треба проучавати и преиспитују модерно поимање односа каузе и побуде. Циљ је указати на смисао њихових интереса и анализирати питања која отварају. На крају ћемо проучити како овај институт интерагује са посто- јећим прописима и предложити њихово прилагођавање уоченим специфич- ностима. Важност анализирања уіовора условљена је мањком позитивно- правних решења и теоријске расправе упркос његовој учесталости, што отвара могућност правној несигурности.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Спонзорство. - Трансфер имиџа. - Оглашавање. - Побуда. - Кауза. |
Institutional centre: | Centre for legal research |
Depositing User: | D. Arsenijević |
Date Deposited: | 17 Jul 2025 10:02 |
Last Modified: | 17 Jul 2025 10:02 |
URI: | http://iriss.idn.org.rs/id/eprint/2759 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |