Čupić, Čedomir and Joković, Milica (2013) Značaj obrazovanja za formiranje obrazaca kulture dijaloga, tolerancije i pozitivnih emocija - prilog razvoju nove obrazovne kulturne politike. In: Obrazovanje i razvoj. Centar za ekonomska istraživanja Instituta društvenih nauka, Beograd, pp. 222-232. ISBN 978-86-7093-144-2
Text
CCupic_MJokovic_Znacaj_obrazovanja.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (201kB) |
Abstract
Stabilnost i sigurnost jednog društva meri se razvojem četiri sistema: političkog, ekonomskog, socijalnog i vrednosnog. Uloga obrazovnog podsistema u okviru vrednosnog. Obrazovni podsistem kao strateški sistem. Razvijene zemlje u kojima je obrazovanje strateški značajno: SAD, Japan i skandinavske zemlje. Menjanje i prelazak sa obrasca „ili-ili“ na obrazac „i-i“. Dijalog i tolerancija za novu obrazovnu kulturnu politiku. Uslovi za novi sistem obrazovanja. Uloga, značaj i posledice emocija po obrazovni sistem.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Stabilnost, sigurnost, sistem, podsistem, obrazovanje, strategija, dijalog, tolerancija, emocije, stability, safety, system, subsystem, education, strategy, dialogue, tolerance, emotions. |
Institutional centre: | Centre for political research and public opinion |
Depositing User: | Vesna Jovanović |
Date Deposited: | 03 Dec 2021 13:49 |
Last Modified: | 03 Dec 2021 13:49 |
URI: | http://iriss.idn.org.rs/id/eprint/620 |
Actions (login required)
View Item |