Značaj obrazovanja za formiranje obrazaca kulture dijaloga, tolerancije i pozitivnih emocija - prilog razvoju nove obrazovne kulturne politike

Čupić, Čedomir and Joković, Milica (2013) Značaj obrazovanja za formiranje obrazaca kulture dijaloga, tolerancije i pozitivnih emocija - prilog razvoju nove obrazovne kulturne politike. In: Obrazovanje i razvoj. Centar za ekonomska istraživanja Instituta društvenih nauka, Beograd, pp. 222-232. ISBN 978-86-7093-144-2

[img] Text
CCupic_MJokovic_Znacaj_obrazovanja.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (201kB)

Abstract

Stabilnost i sigurnost jednog društva meri se razvojem četiri sistema: političkog, ekonomskog, socijalnog i vrednosnog. Uloga obrazovnog podsistema u okviru vrednosnog. Obrazovni podsistem kao strateški sistem. Razvijene zemlje u kojima je obrazovanje strateški značajno: SAD, Japan i skandinavske zemlje. Menjanje i prelazak sa obrasca „ili-ili“ na obrazac „i-i“. Dijalog i tolerancija za novu obrazovnu kulturnu politiku. Uslovi za novi sistem obrazovanja. Uloga, značaj i posledice emocija po obrazovni sistem.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: Stabilnost, sigurnost, sistem, podsistem, obrazovanje, strategija, dijalog, tolerancija, emocije, stability, safety, system, subsystem, education, strategy, dialogue, tolerance, emotions.
Institutional centre: Centre for political research and public opinion
Depositing User: Vesna Jovanović
Date Deposited: 03 Dec 2021 13:49
Last Modified: 03 Dec 2021 13:49
URI: http://iriss.idn.org.rs/id/eprint/620

Actions (login required)

View Item View Item