Povezanost reklamnih poruka i korišćenja bankarskih usluga

Vujović, Slavoljub and Vujić, Nenad and Deretić, Nemanja (2015) Povezanost reklamnih poruka i korišćenja bankarskih usluga. In: Globalni mediji i društveno odgovorno poslovanje : zbornik radova / Međunarodna naučna konferencija Mediji i ekonomija, Banja Luka, 15. septembar, 2015. BLC, Banja Luka, pp. 266-277. ISBN 978-99938-1-267-8

[img] Text
2015 MES-B Luka 266-276.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (136kB)

Abstract

U savremenim uslovima poslovanja teško je rešavati ekonomske probleme na tržištu bez implementacije znanja drugih naučnih disciplina, posebno marketinga. Značaj i interdisciplinarnost marketinga, za konkretna istraživanja u radu, osim njegovog oslanjanja na dostignuća i otkrića drugih nauka, disciplina, koncepcija, metoda i tehnika, ogleda se u značaju ekonomske propagande. Cilj ovog istraživanja je ispitivanje stepena i prirode povezanosti između načina, učestalosti i razumevanja korišćenja bankarskih usluga i poverenja u reklamne poruke, kao i značaja koji ispitanici pridaju reklamnim porukama. Shodno definisanom cilju, u istraživanju dominira teorijska razrada rezultata istraživanja. Tokom istraživanja i obrade rezultata rada korišćene su sledeće metode: Likertova skala, T-test, jednofaktorska analiza varijanse, Pirsonov koeficijent korelacije, logistička regresija i višestruka regresija.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: bankarske usluge, propaganda, marketing, klijenti, statističke metode
Institutional centre: Centre for economic research
Depositing User: Srđan Jurlina
Date Deposited: 19 Nov 2023 08:42
Last Modified: 19 Nov 2023 09:34
URI: http://iriss.idn.org.rs/id/eprint/1583

Actions (login required)

View Item View Item