Vujović, Slavoljub and Vujić, Nenad and Deretić, Nemanja (2015) Povezanost reklamnih poruka i korišćenja bankarskih usluga. In: Globalni mediji i društveno odgovorno poslovanje : zbornik radova / Međunarodna naučna konferencija Mediji i ekonomija, Banja Luka, 15. septembar, 2015. BLC, Banja Luka, pp. 266-277. ISBN 978-99938-1-267-8
Text
2015 MES-B Luka 266-276.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (136kB) |
Abstract
U savremenim uslovima poslovanja teško je rešavati ekonomske probleme na tržištu bez implementacije znanja drugih naučnih disciplina, posebno marketinga. Značaj i interdisciplinarnost marketinga, za konkretna istraživanja u radu, osim njegovog oslanjanja na dostignuća i otkrića drugih nauka, disciplina, koncepcija, metoda i tehnika, ogleda se u značaju ekonomske propagande. Cilj ovog istraživanja je ispitivanje stepena i prirode povezanosti između načina, učestalosti i razumevanja korišćenja bankarskih usluga i poverenja u reklamne poruke, kao i značaja koji ispitanici pridaju reklamnim porukama. Shodno definisanom cilju, u istraživanju dominira teorijska razrada rezultata istraživanja. Tokom istraživanja i obrade rezultata rada korišćene su sledeće metode: Likertova skala, T-test, jednofaktorska analiza varijanse, Pirsonov koeficijent korelacije, logistička regresija i višestruka regresija.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | bankarske usluge, propaganda, marketing, klijenti, statističke metode |
Institutional centre: | Centre for economic research |
Depositing User: | Srđan Jurlina |
Date Deposited: | 19 Nov 2023 08:42 |
Last Modified: | 19 Nov 2023 09:34 |
URI: | http://iriss.idn.org.rs/id/eprint/1583 |
Actions (login required)
View Item |