Lolić, Marinko (2016) Veronauka u savremenoj građanskoj školi. In: Smisao i ciljevi Verske nastave i Građanskog vaspitanja u savremenom obrazovnom sistemu : zbornik radova : okrugli sto. Biblioteka Zbornici (5). Zadužbina "Dositej Obradović", Beograd, pp. 53-64. ISBN 978-86-87583-21-4
Text
MLolic_Veronauka_u_savremenoj_gradjanskoj_skoli.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (554kB) |
Abstract
U radu se razmatraju glavne kontroverze koje karakterišu savremenu građansku školu koja u svom programu obrazovanja nastoji da pronađe pedagoški model nastave u kojem bi se učenicima pružila mogućnost adekvatnog religijskog obrazovanja. Za mnoge pedagoge i filozofe nastave, pitanje religijske poduke višestruko je sporno u kontekstu evropskog sekularnog obrazovnog sistema. Stoga autor nastoji da iz pedagoške i filozofske perspektive osvetli ključna pitanja savremenog religijskog obrazovanja u Srbiji, i ukaže na neke važne konsekvence, koje su obeležile najnovije razdoblje našeg osnovnog i srednjoškolskog obrazovanja u kojem se izvodi nastava Građanskog vaspitanja i Veronauke.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | škola, obrazovanje, filozofija, Kant, pedagodija, Građansko vaspitanje, Veronauka. |
Institutional centre: | Centre for philosophy |
Depositing User: | Vesna Jovanović |
Date Deposited: | 28 Sep 2022 21:18 |
Last Modified: | 28 Sep 2022 21:18 |
URI: | http://iriss.idn.org.rs/id/eprint/1066 |
Actions (login required)
View Item |