Veronauka u savremenoj građanskoj školi

Lolić, Marinko (2016) Veronauka u savremenoj građanskoj školi. In: Smisao i ciljevi Verske nastave i Građanskog vaspitanja u savremenom obrazovnom sistemu : zbornik radova : okrugli sto. Biblioteka Zbornici (5). Zadužbina "Dositej Obradović", Beograd, pp. 53-64. ISBN 978-86-87583-21-4

[img] Text
MLolic_Veronauka_u_savremenoj_gradjanskoj_skoli.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (554kB)

Abstract

U radu se razmatraju glavne kontroverze koje karakterišu savremenu građansku školu koja u svom programu obrazovanja nastoji da pronađe pedagoški model nastave u kojem bi se učenicima pružila mogućnost adekvatnog religijskog obrazovanja. Za mnoge pedagoge i filozofe nastave, pitanje religijske poduke višestruko je sporno u kontekstu evropskog sekularnog obrazovnog sistema. Stoga autor nastoji da iz pedagoške i filozofske perspektive osvetli ključna pitanja savremenog religijskog obrazovanja u Srbiji, i ukaže na neke važne konsekvence, koje su obeležile najnovije razdoblje našeg osnovnog i srednjoškolskog obrazovanja u kojem se izvodi nastava Građanskog vaspitanja i Veronauke.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: škola, obrazovanje, filozofija, Kant, pedagodija, Građansko vaspitanje, Veronauka.
Institutional centre: Centre for philosophy
Depositing User: Vesna Jovanović
Date Deposited: 28 Sep 2022 21:18
Last Modified: 28 Sep 2022 21:18
URI: http://iriss.idn.org.rs/id/eprint/1066

Actions (login required)

View Item View Item